THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages


WWW.FARAHANA90.BLOGSPOT.COM

Sunday, April 24, 2011

kursus pengurusan organisasi...under UNIKL MSI

kem???kursus???huurrmmm....no komen...tapi yg penting best glerrrr!!!!
mase kat kursus ni...macam yang berlaku..tapi tetap seronok..walaupon katil nya agak menyakitkan badan aku ni..tapi x mengapa leee....katilnya antik..hehehe...ade ari yg boleh wt pecah otak sebab kne wt report la..proposal...nasib group..hahaha..dapat lak group yg otak gle2...smpai aku kne bahan dgn sume dak...gara-gara si faiz 2...sampai kami berdua dapat gelaran FF...aduh2...mse msuk hutan..aku la org paling depan..sbb ak tkut kne tggl..so ak pergi depan skali....

 sian akak2 ni..nk snap pic dorg je..tp kami nyebok di blkg..hahaha



 ketika perjalanan hendak ke tempat yang di rancang...hehehe

ari terakhir kami semua di tempat ini, aku mmg kne kaw2 pnya dgn cik raja...aku x prasan pon ak n faiz pkai baju same kaler..semua itu hnya kebetulan shj lee....jgn slh paam kawan2 ku sekalian...mmg cik raja kne kn kami la nmenya....hehehe...semua ni kenangan paling best...










kenangan aku and bella...and kaki kena pacat..hahaha





last sekali mmg seronok kami happy sgt2...smpai skunk kami still tegur menegur antara satu sama lain...cik raja jaga makan minum kami...hahaha..dh mcm ayah kami dah...

picture kenangan kami semua...



yang penting muka penghulu kena tutup..ahahaha  

 

0 yg berani menyokong farahana90:

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...