THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages


WWW.FARAHANA90.BLOGSPOT.COM

Friday, July 22, 2011

kisah cinta MukaBuku..fesbuk...

cinta muka buku

sekarang ni ramai yang gemari laman web sosial seperti facebook,twitter,foursquare,linked,lokerz,ym,skype,myspace dan lain2 lagi...cakap pasal laman sosial ni...ramai juga pengemar yang salah guna laman ni...org kata melalui laman ni leh cari jodoh...hehehe..btl ke???nk try juga la...joke je...

sekarang saya nak bercerita tentang mukabuku ni...sekarangkan popular mukabuku ni...dlm fesbuk susah nak pcaya ckit sbb ada yg benar ada yg x benar...maksd saya yg x benar adalah sperti mgambil kesempatan..lagi2 sekarang ini fames dgn perkataan fake...ramai juga fake dlm mukabuku ni...sbb mereka ingin menarik perhatian org kot..saya sdri pon xpasti...

tapi kan ada yg benar...cinta muka buku...ada juga yg bekenalan melalui mukabuku ni smpai berkahwin dah..macam zed zaidi..kowg taw x..zed bkahwin dgn gadis kenalan dlm mukabuku...

dah kawen pon dowg ni...

sape cakap cinta mukabuku ini karut????karut bg ada sikap penipuan...ada yg cinta mukabuku ini lebih bahagia kalau kawal sikap masing2...jujur antara satu sama lain...

cinta mukabuku yg kureng..hmm..no komen la...kalau kte ingin berkenalan dgn org 2..jgn mudah percaya..kenal dlu...jmpa dlu..tapi jgn la jumpa sorg2..bahaya sbb kte x knl lg...kerana org mukabuku yg x baik mcemarkan org mukabuku yg bek...susah2....jadi fikir dulu sebelum buat keputusan...jgn dh kapel dgn org 2...dh syg gle...ps2...org itu tipu kowg,jgn la kowg slhkn org lain..kte pk n ingt lik mane kesilapan kte sbnrnya....

bagi sesiapa yg cinta mukabuku mereka bahagia hingga kini..congrats la kn...sbb kowg mst jujur kn...saya doakan appy slalu ek...tp bg yg hancur kerana cinta mukabuku mgkin bkn jdoh kowg..n mgkin ade hikmah...so,kowg semua ingt2 la...ok....

disebabkan saya cerita pasal cinta mukabuku apakata kita layan lagu idola saya najwa latif cinta mukabuku....seronok..vdeo klip baru die mmg best la....layannnnnnnnnnn..heheheh





Tajuk Lirik Lagu: Cinta Muka Buku
Artis/penyanyi: Najwa Latif
Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

0 yg berani menyokong farahana90:

Powered by Blogger.

Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...