THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pages


WWW.FARAHANA90.BLOGSPOT.COM

Thursday, February 17, 2011

kenangan ketika berada di melaka

selepas mnunggang kuda...ada org 2 nanges mse mnunggang kuda...hehehe
adik bradik..kata org la...hahahahaha....line digi..hehehe
penat posing dah ni..asyk bgmbar je....letih2....tp best sgt kuar dgn dak mereng ni..hehehe
mula2 nek cuak gle..but this time im very happy..hahahaha
nk sgt kek kn..amek ko..hahaha..tkejut...hehehe...btw...apie besday 2 my frenz..hehehe
aku x sedia lg..!!!hehehe

pape pon mase ni mmg best sgt2....
merata tempat pergi tapi still x puas lg nk berjalan2...
thanx adik (cyra) sbb sudi kuar dgn ktrg..n sgup lyn krenah kami ni..hehehe
u r the best in my life....
nnt kami dtg lg kami ajak kamu lg....
aku apie sgt....tiap kali aku kua dgn cyra,aku x pk mslh pon...
sbb die sntiasa ceria..walaupon aku slalu kne buli dgn beliau....tq so much nur shahira kamaruddin....
kite akn jmpa lg di masa akn dtg..insyaAllah....    

0 yg berani menyokong farahana90:

Powered by Blogger.

Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...